Skip to content Skip to footer

Podstawy budowania systemu testowego

Opublikowany przez: NI

Większość organizacji nie uważa testu produkcji za najwyższy priorytet, ale konieczność zapobiegania poważnym problemom z jakością produktów reprezentujących markę firmy w rękach klientów.
Koszty mogą być jednak znaczące i często są bardzo źle zrozumiane, zwłaszcza gdy nie ma łatwego sposobu oszacowania pozytywnego wpływu produktów wysokiej jakości lub skróconego czasu na rynek. Ale najlepsze w swojej klasie organizacje są niezgodne z tego „niezbędnego zła” punktu widzenia, ponieważ starają się zrozumieć całkowity koszt rozwoju, wdrażania i utrzymywania systemów testowych, aby wyprzedzić tę percepcję. A w rzeczywistości koszt automatycznego testu jest znacznie bardziej złożony niż koszt kapitałowy stojaka testowego, a nawet stawka godzinowa operatora.
W tym przewodniku dowiedz się o narzędziach i wglądu, których potrzebujesz, aby ocenić swoją organizację testową, zaproponuj zmiany, w których dostępne są znaczne oszczędności kosztów, i poprawić rentowność firmy z roku na rok dzięki mądrzejszym decyzjom inwestycyjnym.

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się NI kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. NI strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
język: ENG
Typ: eGuide Długość: 190 stron

Więcej zasobów z NI