Zoptymalizowane użycie silnika szybkiego stopnia przez implementację odpowiedniego profilu prędkości
Silniki krokowe są na ogół napędzane w trybie otwartej pętli. Kontroler definiuje czas impulsów wysłanych do kierowcy. Silnik musi być wystarczająco silny, aby przesunąć obciążenie bez utraty synchronizmu.
W tym artykule do obliczania dynamicznego wyjścia momentu obrotowego stosuje się prosty, ale niezawodny model. Następnie przedstawia łatwy sposób obliczenia odpowiedniego profilu prędkości. Wskazamy również na środki ostrożności, które należy podjąć, jeśli silnik jest napędzany w trybie Microstep.
Pobierz ten oficjalny dokument, aby dowiedzieć się więcej.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Portescap kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Portescap strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Moc, Przemysłowy


Więcej zasobów z Portescap

Przyspieszając się od paczki, nowy silnik b...
Porescap wprowadza nowy silnik bezszczotkowy 22EC zaprojektowany specjalnie do zastosowań o dużej prędkości. 22EC zostały zoptymalizowane jako...

Nowa platforma projektowa do porównania i wy...
Duża różnorodność technologii motorycznych i odpowiednie systemy sterowania dostępne dziś inżyniera projektowego oraz dramatyczna presja na...

Wydajność dla zaawansowanego miniaturowego ...
Korzenie wentylacji mechanicznej pozytywnych dróg oddechowych można prześledzić na II wojnie światowej z potrzebami, aby pilotowie oddychały ...